Thursday, March 3, 2011

A NEW WALKER

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM.............................................
KERAMU AKU HIDUP DAN KERANAMU AKU MATI..................

           Urm, akhirnya tanggal 3hb march 2011, hari khamis, tepat jam 12.10 am terciptalah satu blog yang aku sendiri x tau sebenarnya macam mana boleh tergerak hati nak buat blog nie, apapun aku rasa blog ni merupakan satu wadah yang sangat berguna untuk meluahkan rasa hati dan meluahkan idea-idea dan juga berkongsi pengalaman bersama rakan-rakan, walaupun diorang x baca blog aku...........ha3.

            Mula dari idea nak buat blog tiba2 timbul satu persoalan yang begitu mencabar...., nak letak tajuk ape eh??, hampir 5 minit pikir, akhirnya tuhan memberi aku satu inspirasi dan idea, maka terjermalah kalimah "laskar tarbiah". nampak tajuk simple tapi penuh berharga buatku, betapa aku menghargai kalimah ini aku rasa aku sorang je yang paham.

             Apapun perasmian blog aku ni aku sendiri yang rasmikan dengan ucapan Bismillahirrahmanirrahim, semoga segala perbuatan diganjarkan oleh allah subhanallah taala...................................

2 comments: