Friday, March 2, 2012

TERIMA KASIH...........PERWIRAKU...

Alhamdulillah, syukur aku kepada sang pemilik hati,jiwa dan jasad ini....kerana engkau terus memberi tanpa jemu, terus menyayangi tanpa syarat, terus menemani tanpa leka, terus kekal memerhati dengan seribu kasihan belas...........

sekian lama rasanya laman tarbiah ini aku tinggalkan, kadangkala kita sibuk tanpa sedar untuk duduk sejenak dan memerhati dan menyemai iman.....

sungguh aku ingin mengucapkan terima kasi dan terhutang budi kepada para- perwira yang dengan darah dan pengorbanan mereka, dapat aku merasai nikmat ini , dengan lapar dan dahaga mereka, dapat aku rasai kekenyangan ini, dan aku sedar bahawa nikmat ini tidak datang dengan percuma melainkan dengan susah dan perit, kesakitan dan seribu kepayahan, seribu keampunan aku pohon kerana aku sering sahaja mengambil endah nikmat ini dan
sering lalai untuk menjaganya.........

TERIMA KASIH WAHAI PERJUANG AGAMA AGUNG INI, YA ALLAH, ENGKAU RAHMATILAH MEREKA YANG DENGAN JUJUR DAN IKHLAS TANPA MENGHARAP WALAU SEDIKIT WANG RINGGIT, PENGHORMATAN, DAN KEUNTUNGAN, YANG DIBENCI DAN DICEMUH HANYA KERANA BERJUANG MEMASTIKAN HANYA KALIMAH ALLAH ITULAH YANG TERTINGGI....................................................................................................h,

No comments:

Post a Comment